کلیاتِ صائب جعفری (نظم و نثر)

جنوری سن ۲۰۱۲ سے حقیر نے صائب تخلص اختیار اس سے قبل تخلص محسن تھا

کلیاتِ صائب جعفری (نظم و نثر)

جنوری سن ۲۰۱۲ سے حقیر نے صائب تخلص اختیار اس سے قبل تخلص محسن تھا

امر بیل

Saturday, 14 January 2023، 11:03 PM
*امر بیل*
ایک درخت تھا پھل دار پھول دار سرسبز و شاداب اس پر دو پرندوں کے آشیاں تھے سالہا سال پرسکون زندگی گذرتی رہی کہ ایک روز اس درخت کے کنارے امر بیل اگ آئی نحیف و زار و لاغر.
 درخت نے امر بیل سے کہا: اے امر بیل تو میرے سہارے کیوں کھڑی نہیں ہوجاتی؟
امر بیل کی تو جیسے دلی مراد برآئی اور امر بیل نے آہستہ آہستہ درخت سے لپٹنا شروع کردیا. درخت بیچارے کو خبر ہی نہ تھی کہ امر بیل اس کے ساتھ کیا کرے گی.
 کچھ دن بعد امر بیل خوب پھلنے پھولنے لگی اور درخت کی شادابی ماند پڑنے لگی درخت کے پھول مرجھانے لگے اور پھل سوکھنے لگے تو امر بیل نے درخت کے کان بھرنے شروع کردئیے اور اپنے پنپے اور اپنی بقا کے لئے درخت کو ہزاروں جھوٹے قصے سنادئیے.
 درخت امر بیل کی باتوں کا یقین کربیٹھا اور ایک دن درخت پر آشیاں بنائے پرندوں سے کہنے لگا: دیکھوں میں بوڑھا اور کھوکھلا ہوگیا ہوں اور کے ذمہ دار تم دونوں ہو. تم میرے برگ و ثمر کھا گئے ہو تم میرے پھولوں کے دشمن ہو تم اور تمہارے شور شرابے نے مجھے کھوکھلا کردیا ہے اور بھی نہ جانے کیا کیا کچھ درخت نے کہا
 دونوں پرندے ورطہ حیرت میں تھے شدید دکھ اور تکلیف میں مگر ان کے پاس چارہ کار کچھ نہ تھا... دونوں نے عاقبت اسی میں جانی کہ بوڑھے شجر سے اپنا آشیاں لے کر پہاڑوں اور جنگلوں کی خاک چھاننے نکل پڑے
 پرندوں کے اڑنے کے بعد ایک دن اس درخت کے پاس سے ہرن کا گذر ہوا ہرن نے تباہ حال درخت کو دیکھا اور شاداب امر بیل کو تو درخت کی تباہی کا سبب سمجھ گیا اور درخت سے کہنے لگا: بھائی درخت یہ امر بیل تمہیں کھا گئی ہے تم اس کو خود سے جدا کیوں نہیں کردیتے تو درخت نے جواب دیا
 اے ہرن میری اس حالت کے ذمہ دار وہ پرندے ہیں جو.مجھے کھا گئے کھوکھلا کرگئے. اس امر بیل کے تو مجھ پر ہزاروں احسان ہیں  اور یہ احسان کیا کم ہے اس نے مجھے چاروں طرف لپٹ کر مجھے تھام رکھا ہے ورنہ تو میں کب کا گر چکا ہوتا. کاش میں نے ان پرندوں کو.گھونسلا بنانے کی اجازت نہ.دی ہوتی..............

نظرات  (۱)

بہت خوب تھا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی